Çarşamba, Eylül 27, 2006
Türk Fındığı üzerine..
Oldukça uzun olmasına rağmen, başından sonuna kadar yorumları da dahil ederek okuduğum, dopdolu ve düşündürücü bir yazı olmuş. -> Türk fındığı nasıl kurtulur?
Benzer şekilde zeytinyağı için TARİŞ'in son yıllardaki 'sessizce' yaptığı işler bence taktire şayan. Zeytinyağına açtıkları lüks ve iyi düzenlenmiş köşebaşı dükkanları ile 'kaliteyi etiketlemişler' neredeyse.
Her konuda olduğu gibi sanırım fındık konusunda da, birlik olma ve zamanında, düzgün hareket etme gibi bir sorunumuz var. Nedense hep iş işten geçtikten sonra önlem almaya çalışıyoruz. Tıpkı 'hasta olduktan sonra tedaviye ayrılan masraflar' gibi, bununda faturası yüksek olacaktır.
Fındık ile alâkam tüketici boyutunda kalsa dahi, bu yazı ile neden daha fazla tüketmediğimi/tüketmediğimizi sorguladım birden kendimce. Sanıyorum, üzerine basa basa değinildiği gibi, düzgün bir marka ve logo oluşturduğumuzda tüketimde paralelinde artış gösterecektir zamanla.
İlgili yazılar; Mehmet Doğan - Altı Üstü Tasarım, Selim Tuncer - Diyalog, Özgür Alaz - Marketalica
Finduklu yemek tarifleri; Finduklu Tarifler
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder