Salı, Nisan 21, 2009

BİZE YOLCULUK

Sussam, sussam..
Koca bir kalem olup
Sayfalara haykırsam..
Otursam,
Bir şiir yazsam,
Bir şiir yazsam
Havaya..
Aldığın her nefeste
Mısra mısra
Beni çeksen içine,
Beni anlasan..
Sussam, sussam..
Somurtkan..
Sonra karanlık göklere
Bir güneş gülsem sımsıcak
Her döndüğünde yüzünü,
Başın her sıkıştığında
Seni ben ısıtsam,
Aydınlatan ben olsam
Yolunu..
Sussam, sussam..
Tutup tutup kendimi
İçime çağlasam
Sular, seller olup
Okyanuslara aksam
Tatlı bir yaz yağmuru
Kıraç toprakları besleyen,
Her bahar, dalmışken papatyalı hülyalara
Bir papatyanın yaprağında
Beyazlığı bende bulsan..
Sussam, sussam..
Dağlar taşlar titrese
Çektiğim tek bir offf'tan,
Fırtınalar koparken yüreğimde
Saçlarında dolaşan
Ilık meltem ben olsam..
Teninde ferah bir esinti,
Tatlı ürperişlerinde hep
Beni hatırlasan..
Sussam, sussam
Hiç konuşmasam,
Kulaklarımda gümbür gümbür
Ayak sesleri gönlümün
Tüm ritimlerine bürünüp dünyanın
Ruhuna çalınan her melodi
Ben olsam,
Binbir çeşit duygu olup
Huzurlu anlarına karışsam..
Sussam, sussam
Dönüp dönüp kendime
Sorular sorsam..
Cevap vermesem, sussam
Kendime çıkan dik bir yokuş
Uçsuz bucaksız bir yol olsam
Dönüp dönüp kendime çıksam
Az gitsem, uz gitsem
Attığın her adım, ben olsam
Hayatı benimle arşınlasan
Koca bir yol ömür,
Dönüp dönüp kendine
Dönüp dönüp bana çıksan,
Her yolun sonunda bizi bulsan..
Sussam, sussam..
Koca bir kalem olup
Sayfalara haykırsam..
Aldığımız her nefes
Mısra mısra
"biz" koksa..

IQ't ksk 2004092354

1 yorum:

Portakal dedi ki...

Ben kendimi,hislerimi,yaşadıklarımı,yaşamak istediklerimi anlatamamaktan yorulduğumu fark ettim bu aralar..
Sanırım herkes payına düşeni yaşıyor. Bu da benim en büyük dersim olsa gerek...

Related Posts with Thumbnails