Pazar, Şubat 11, 2007

MFÖ, Ooz Venue ve Finduk (aganigi naganigi)

2 hafta önce Cumartesi İzmir'de MFÖ konseri vardı Ooz Venue'de.
Anlamsız uzun bir 'biletli' kuyruğundan sonra girebildik sıkışık, duman altı ortamına. Berlin'deki Felix'in daha küçük bir kopyası gibi ortamı.

MFÖ'nün tadını sonlara doğru çıkarmaya başlamadan olası bir deprem yada yangında yada herhangi bir kargaşada ortamın ne hale geleceğini ve izdihamı düşünmeden edemedim gece boyu. Ne adam gibi adım atacak bir ortam var ne giriş/çıkış iyi organize edilmiş. İşler yolunda gittiği sürece bir sorun olmaz ama bir gün bir sorun çıkarsa felaketin boyutlarını şimdiden telaffuz etmeye dahi dilim varmıyor.

Sahnedeyken hoşuma giden bir replik oldu; 'şarkı söylemek boğaza, ses tellerine, nefese iyi gelir... tabii söylerseniz'. Nedense bir şekilde bana bu Aganigi Naganigi ağırlıklı Finduk reklamlarını çağrıştırdı.

Sonradan reklamını izlediğimde tamda bu şekilde o repliğin aslında reklamdan alıntı olduğunu anladım;

Sizce aganigi naganigi nedir?
Sağlık, mutluluk, efenim işte bilmem ne bilmem ne.. Tabii Yerseniz(!) :)

Sahi şu finduk tanıtım kampanyaları ve satışlar ne oldu?

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails