Pazartesi, Ocak 28, 2008

Ödün

Verdiğim ödünlerimi yakıyorum
Soğuk kış gecelerinde gönlümün..
İki çeki ödün aldım yaşadığımız günlerden
Her akşam iki çeki
Besliyorum bilinçaltımı..
Ödün, ödün, ödün..
Yolun sonu ödün..
Kişiliğin şah damarına dayalı
Keskin bir bıçak..
Başlangıcı muallak
Biteceği nokta kesin ancak,
Kestiremesek de..
Verdiğim ödünlerimi yakıyorum
Yalnız ve soğuk kış gecelerinde gönlümün..
Her hataya bir ödün düşerken,
Her ödün bir hataya dönüşmüş,
Sızlamasını hissetmediğin yansımasına
Bak, aynadaki gönlünün
Ödün biriktiriyorsun, farketmesende
Aynı sonu düşlüyor bilinçaltın senin de
Bakıp bakıp anlam veremesen de..

IQ't 281815091

1 yorum:

jasmin dedi ki...

Hayatta ödün vermeden elde etme çabası sadece bencillerin düşüymüş gibi delir bana hep.
Aslında hayal kırıklıklarının ardından gösterilen çaba ödünmüş gibi gelir.
Başlangışta ise bunun adı özveri,fedakarlık,belkide farkettirmeden verilen bir armağandır.
Almasını Bilmek ümidiyle...

Related Posts with Thumbnails